Yamaha Ténéré 700 Explore
Yamaha Ténéré 700 Explore
Příslušenství v hodnotě 20.000 kč zdarma
Prodloužená záruka na 3 roky
Akce platí do 30.06.2024 nebo do vyprodání skladových zásob
Model Ténéré 700 Explore byl společností Yamaha vyvinut speciálně pro to, aby vás dovezl, kamkoli si budete přát, a je stvořen k tomu, abyste se vydali kamkoli do světa a začali si užívat dobrodružství. Díky nižší výšce sedla, většímu cestovnímu displeji, speciálnímu rychlořazení, upravenému odpružení KYB a bočním držákům zavazadel je připraven vyrazit daleko.
Model Ténéré 700 Explore nyní učiní globální cestování a mezinárodní objevování ještě přístupnějším. Jeho jedinečná specifikace dokonale kombinuje pohodlí s výkonem, včetně přední vidlice KYB a systému zadního odpružení se sníženým zdvihem kola a vyššího a širšího cestovního štítu pro větší ochranu před větrem.
Model Ténéré 700 Explore je nyní díky upravenému nastavení odpružení a nižší výšce sedla ještě přístupnější a díky bočním držákům na brašny, do kterých lze umístit pevná i měkká zavazadla z řady originálního příslušenství Yamaha, je ideální pro delší cesty. Stačí mít jen plnou nádrž paliva a svět je váš.
Příslušenství ZDE
Přepracovaná 43mm přední vidlice KYB
Pro větší pohodlí a snazší došlápnutí na zem je model Ténéré 700 Explore vybaven 43mm přední vidlicí KYB se zdvihem 190 mm, což je o 20 mm méně než u modelu Ténéré 700. Upravené tvrdosti pružin zajišťují stabilní a pohodlnou jízdu při cestování se zavazadly a snížením zdvihu odpružení bylo dosaženo nižší výšky sedla.
Dálkově nastavitelný zadní tlumič
Motocykl je vybaven speciálně vyvinutým tlumičem KYB se zvýšenou tvrdostí pružiny, který zajišťuje vynikající komfort a ovladatelnost i při plném zatížení. Dálkově nastavitelný tlumič zajišťující zdvih 180 mm, což je o 20 mm méně než u modelu Ténéré 700, umožnil dosáhnout nižší výšky sedla pro snadné došlápnutí na zem.
Nižší výška sedla
Pro snadnější nasedání a sesedání je nejnovější model Ténéré 700 Explore vybaven nižším sedlem o výšce 860 mm, což je o 15 mm méně než u modelu Ténéré 700. To přináší různé výhody včetně snazšího došlápnutí na zem pro lepší ovladatelnost v nízkých rychlostech při jízdě ve složitých terénních situacích nebo v hustém provozu.
Zvýšená ochrana proti větru
Při jízdě na dlouhé vzdálenosti oceníte zvýšenou ochranu proti větru, kterou poskytuje větší štít namontovaný z výroby. Je vyšší a širší než standardní konstrukce a poskytuje o 50 % větší plochu, která zajišťuje vyšší cestovní komfort.
Speciální rychlořazení
Jedinečná specifikace modelu Ténéré 700 Explore je zaměřena na zajištění vyššího komfortu a pohodlí. Nové rychlořazení má nastavení vyvinuté speciálně pro motor CP2 o objemu 690 ccm. Nyní si můžete vychutnat plynulé řazení nahoru pro plynulejší a efektivnější akceleraci.
Výběr bočních kufrů
Model Ténéré 700 Explore je vybaven bočními držáky kufrů v rámci originální výbavy a při koupi nového motocyklu si můžete vybrat, zda chcete namontovat* originální hliníkové boční kufry Yamaha dostupné v černé nebo stříbrné barvě, nebo můžete zvolit měkké brašny Explorer. *Za příplatek.
5palcový barevný TFT přístrojový panel se dvěma motivy a možností připojení chytrého telefonu
Barevný 5palcový TFT displej umožňuje nastavit dva motivy – moderní dynamický design nebo tradičnější vzhled připomínající éru analogových přístrojů. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory a můžete tak být neustále ve spojení.
Čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm
Motor Yamaha CP2 o objemu 690 ccm je navržen tak, aby poskytoval co nejsenzačnější a nejuspokojivější zážitky z jízdy v jakémkoli terénu. Tato pohonná jednotka s 270° klikovým hřídelem produkuje silný lineární točivý moment už od nízkých otáček a dělá tak z modelu Ténéré 700 Extreme vynikající motocykl pro nejrůznější podmínky.
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů
Systém ABS se 3 režimy vám dává možnost přesně se rozhodnout, jak se má váš motocykl chovat na různých površích. Režim 1 je plně zapnutý a systém ABS funguje na obou kolech, což je zákonný požadavek na veřejných komunikacích. V režimu 2 je systém aktivní na předním kole, ale vypnutý na zadním. Nabízí tak větší jistotu na volných šotolinových cestách. Režim 3 znamená, že je systém zcela vypnutý a dává vám maximální ovladatelnost při jízdě v terénu.
Ergonomická palivová nádrž o objemu 16 l
Díky štíhlé zadní části, která umožňuje uvolněné držení kolen a přirozenou polohu při sezení, přispívá palivová nádrž k pohodlné ergonomii, která z tohoto modelu dělá dokonalý všestranný adventure motocykl. Díky nízké spotřebě paliva motoru CP2 vám 16litrová palivová nádrž zajistí dostatečný dojezd mezi tankováními, takže se nemusíte obávat, že byste nedojeli do cíle, když se ocitnete daleko od civilizace.
Kompletní osvětlení LED a zásuvka USB
Agresivní štít se 4 LED světlomety je inspirován motocykly pro pouštní závody, jejichž DNA sahá až k vítězným strojům Yamaha na Dakaru. Plné LED osvětlení zahrnuje kompaktní přední a zadní ukazatele směru a lehké zadní světlo pro vysokou viditelnost s vynikající spolehlivostí a nízkou hmotností.
Lehká paprsková kola
Ténéré 700 Explore je stejně jako závodní tovární rallye motocykly Yamaha vybaven 21palcovým předním paprskovým kolem a 18palcovým zadním kolem, které charakterizuje nízká hmotnost, nesmírná pevnost a výjimečná rázová odolnost. S ohledem na vysokou úroveň trakce a odolnosti v terénu i na silnici jsou tato zlatě eloxovaná hliníková paprsková kola vybavena pneumatikami Pirelli
Motor | |
Typ motoru | 4taktní, 2válcový, DOHC |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Vrtání x zdvih | 80,0 × 68,6 mm |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Maximální výkon | 54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot./min |
Maximální kroutící moment | 68,0 Nm při 6 500 ot./min |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Elektronické vstřikování paliva |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | dvojitý kolébkový, Ocelový páteřový rám |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down |
Přední zdvih | 190 mm |
Systém zadního odpružení | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 180 mm |
Přední brzda | Hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda | hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 90/90-21 M/C 54V |
Zadní pneumatika | 150/70 R 18 M/C 70V |
Rozměry | |
Délka | 2 350 mm |
Šířka | 905 mm |
Výška | 1 500 mm |
Výška sedla | 860 mm |
Rozvor | 1 590 mm |
Minimální světlá výška | 225 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 211 kg |
Objem palivové nádrže | 16 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte