Yamaha YXZ1000R
cena 683000,– Kč

Yamaha YXZ1000R

 Pohon zajišťuje tříválec se zdvihovým objemem 998 ccm s vysokým točivým momentem. Stroj je vybaven ochranným a technologicky vysoce pokročilým podvozkem s překalibrovaným odpružením s dlouhou dráhou a kotoučovými brzdami na všech kolech. Model Yamaha YXZ1000R s agresivním designem je jedinečný čistě sportovní stroj side-by-side.

Nastupte do kokpitu stylizovaného jako kabina stíhačky, vklouzněte do anatomické sedačky a připravte se na zrychlení supersportu s jízdními vlastnostmi, které nemají ve své třídě konkurenci a umožňují tak pokořit každý terén.

Model YXZ1000R a speciální edice YXZ1000R SE mění pravidla hry. Jsou připraveny vám předvést zcela novou úroveň. Díky své pokročilé výbavě a vynikajícímu výkonu mění tyto supersportovní modely čtyřkolek side-by-side jednou provždy svět terénních strojů.


YXZ1000R manual ... 683.000,-Kč

YXZ1000R Sport Shift ... 721.900,-Kč

YXZ1000R  Special Edition Sport Shift  ... 775.000,-Kč

*Ceny modelů bez homologace



YXZ1000R T manual ... 771.000,-Kč

YXZ1000R T Sport Shift ... 810.900,-Kč

YXZ1000R  T Special Edition Sport Shift  ... 850.000,-Kč

*Ceny modelů jsou vč. EU homologace T1





Doplňky na Yamaha YXZ100 ZDE



Detaily

  • První čistě sportovní čtyřkolka side-by-side
  • Agresivní a radikální design
  • Extrémní výkon motoru a podvozku
  • Tříválcový motor s rozvodem DOHC a zdvihovým objemem 998 ccm, nejlepší ve své třídě
  • Nejlepší zrychlení a nejvyšší rychlost ve své třídě
  • Pětirychlostní sekvenční převodovka ve stylu rallye
  • Systém On-Command®, 2WD / 4WD / 4WD s uzávěrkou diferenciálu
  • Lehký a hbitý čistě sportovní rám
  • Překalibrované tlumiče Fox Podium s extrémně dlouhou dráhou
  • Elektrický posilovač řízení (EPS) Yamaha
  • Kokpit podobný kabině stíhačky s automobilovou palubní deskou
  • Ochranný rám a sluneční stříška

 


 

Vysoce výkonný tříválcový motor

Model YXZ1000R, navržený a vyrobený jako čistě sportovní terénní vozidlo, představuje novou úroveň výkonu motoru ve třídě supersportů. S extrémně kompaktním tříválcovým uspořádáním zajišťuje motor s rozvodem DOHC a zdvihovým objemem 998 ccm úchvatné zrychlení až po mezní hranici otáček – vzrušujících 10 500 ot/min. Vytváří tak zcela novou třídu ve světě čtyřkolek side-by-side.

Elektronické vstřikování paliva (EFI)

Trojitá škrticí klapka o průměru 41 mm zajišťuje zásobování motoru palivem vstřikovači se čtyřmi otvory. Okamžitá reakce na plyn poskytuje okamžitý výkon právě tehdy, kdy jej vyžadujete, a dodává jízdě vzrušení.

Pětirychlostní sekvenční převodovka

Pětirychlostní manuální převodovka se zpátečkou doplňuje vysoce výkonný charakter motoru. Sekvenční řazení ve stylu rallye umožňuje extrémně rychlé řazení pro úžasné zrychlení a dovoluje využít výkon a točivý moment právě tehdy a tam, kde je potřebujete. Odolná hnací soustava přenáší výkon na kola s minimálními ztrátami v převodech.

Čistě sportovní podvozek

Lehký a kompaktní speciálně navržený podvozek z ocelových trubek je konstruován s použitím optimalizovaných rozměrů pro zajištění nejlepších jízdních vlastností ve své třídě a vynikající odolnosti. Standardně se montuje ochranný rám se sluneční stříškou, jehož trubková konstrukce nabízí vysokou úroveň bezpečnosti s dobrým výhledem pro řidiče i spolujezdce.

Agresivní design

Karoserie s nízkou přední a vysokou zadní částí, žraločím nosem a masivními tlumiči Fox vyčnívajícími z kapoty dodává stroji agresivní vzhled dravce. Nízká přední část navíc řidiči i spolujezdci zajišťuje vynikající výhled na terén před strojem. Můžete tak vidět a jet tam, kde chcete zažít výjimečný terénní zážitek.

Moderní odpružení

Překalibrované tlumiče Fox typu piggyback – RC2 u modelu R a Podium X2 na modelu SE – poskytují velký 406mm zdvih předních kol a obrovský 432mm zdvih zadních kol a zajišťují tak špičkovou ovladatelnost. Tento systém umožňuje plně nastavit předpětí pružiny, roztažení tlumiče a tlumení při jeho stlačování za nízké i vysoké rychlosti a lze jej nastavit tak, aby si poradil s prakticky každou situací.

27" pneumatiky na 14" ráfcích z hliníkové slitiny

Dvanáctipaprsková kola z lehké hliníkové slitiny s agresivním designem jsou osazena exkluzivními 27" radiálními pneumatikami Yamaha Bighorn 2.0, které nabízejí extrémní výkony při větší světlé výšce. V kombinaci s 245mm kotoučovými brzdami a dvoupístkovými třmeny na všech čtyřech kolech model YXZ vykazuje vysokou úroveň trakce s vynikajícím brzdným výkonem.

Speciální edice

Speciální edice YXZ1000R SE se dodává s karosérií v odstínu Yamaha Racing Blue s bílým krytem a grafikou, která podtrhuje její ryze závodní geny.

 

parametry
Motor
Typ motoru 4T tříválec, royvod DOHC, 4 ventily na válec
Chlazení motoru Kapalinou
Zdvihový objem 998cc
Vrtání x zdvih 80.0 mm x 66.2 mm
Kompresní poměr 11.3 : 1
Maximální výkon 0
Maximální kroutící moment 0
Systém mazání Olejová náplň
Příprava paliva Trojité Mikuni 41 mm
Systém zapalování TCI
Startér Elektrický
Převodovka Pětistupňová
Sekundární převod Kardan
Podvozek
Systém předního odpružení Nezávislé dvojité lichoběžníkové s Anti-Sway bar
Přední zdvih 412 mm
Systém zadního odpružení Nezávislé dvojité lichoběžníkové s Anti-Sway bar
Zadní zdvih 432 mm
Přední brzda Dual hydraulic disc
Zadní brzda Dual hydraulic disc
Přední pneumatika Maxxis MU09, AT27x9.00R-14
Zadní pneumatika Maxxis MU09, AT27x9.00R-14
Rozměry
Délka 3,121 mm
Šířka 1,626 mm
Výška 1,834 mm
Rozvor 2,300 mm
Minimální světlá výška 330 mm
Hmotnost (vč. náplní) 699 kg
Objem palivové nádrže 34l
Vyberte si Vaši velikost
Skladem
Dostupnost na dotaz prodej

Kontakt Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte

galerie Yamaha YXZ1000R:

Yamaha YXZ1000R Yamaha YXZ1000R Yamaha YXZ1000R Yamaha YXZ1000R