Yamaha Viking EPS
cena 448000,– Kč

Yamaha Viking EPS

Houževnatý pomocník pro práci venku po celý rok. Máte-li svou práci zvládnout, potřebujete to nejlepší vybavení a toho nejusilovněji pracujícího společníka. Proto je čas podívat se, jak vám může model Viking usnadnit život!




VXM 700E VIKING EPS T1... 448.000,- Kč

Verze s EU homologací T1



 


Doplňky  na Yamaha Viking ZDE


 

Prostorné uspořádání se třemi sedadly a snadno přístupná kabina zaručují pohodlnou a bezpečnou jízdu pro vás i vaše spolujezdce. Lichoběžníkové zavěšení si dokáže poradit i s tím nejnáročnějším terénem a na výklopné korbě, na kterou se vejde europaleta, můžete převážet náklad o hmotnosti až 272 kg.

Třímístný model Viking, vybavený naším systémem pohonu On-Command® s možností volby 2WD, 4WD a 4WD s uzávěrkou diferenciálu a poháněný motorem o objemu 686 ccm s vysokým točivým momentem, se může stát vaší nejlepší koupí!

 

Detaily

  • Pohodlné a prostorné třísedadlové uspořádání
  • Výkonný jednoválcový motor o objemu 686 ccm s vysokým točivým momentem
  • Elektronické vstřikování paliva
  • Přepínatelný systém pohonu On-Command®
  • 2WD, 4WD a 4WD s uzávěrkou diferenciálu
  • Elektronický posilovač řízení pro lehčí ovladatelnost
  • Odhlučněná kabina se snadným přístupem
  • Výklopná korba s odolnou pryžovou rohoží
  • Lichoběžníkové zavěšení vpředu a vzadu
  • Jednoduchá obsluha s příhodně rozmístěnými ovládacími prvky
  • Snadno přístupný motor
  • Robustní kapotáž zajišťující vysokou odolnost proti poškození
 
 
 

Motor o objemu 686 ccm s vysokým točivým momentem

Jednoválcový motor objemu 686 ccm produkuje vysoký a dobře dávkovatelný výkon umožňující efektivní přepravu v terénu. Pro vyšší jistotu při sjíždění kluzkých svahů je převodovka Ultramatic® vybavena funkcí brzdění. K dispozici je rychlá volba režimů 2WD, 4WD a uzávěrky diferenciálu pro přizpůsobení podle aktuálních jízdních podmínek.

Elektronický posilovač řízení (EPS)

I při obsazení 3 cestujícími a nákladem na hranici maximální nosnosti je elektronický posilovač řízení zárukou, že se vozidlo bude řídit snadno i plně naložené nebo při jízdě v těžkém terénu (např. jíl). Při volbě režimu 4WD s uzávěrkou diferenciálu se posilovač řízení automaticky přepne na druhý program, který zajistí optimalizaci charakteristiky řízení.

Elektronické vstřikování paliva (EFI)

Spolehlivý čtyřtaktní jednoválcový motor o objemu 686 ccm je vybaven vyspělým systémem elektronického vstřikování paliva, který zaručuje účinné spalování a dobrou odezvu na plyn. Ve spojení s kovaným pístem a spalovací komorou s uzavřenou horní částí umožňuje systém EFI motoru modelu Viking dodávat vysoký točivý moment při nízkých otáčkách a současně dostatek výkonu při vysokých otáčkách.

Systém On-Command® se třemi režimy

Model Viking je určen pro použití na různých typech povrchů a systém On-Command® s možností volby tří režimů 2WD, 4WD nebo 4WD s uzávěrkou diferenciálu zajišťuje přizpůsobení libovolnému terénu a povětrnostním podmínkám. Řidič může pomocí jednoduchého otočného přepínače během několika sekund zvolit požadovaný režim jízdy.

Příhodně umístěné ovládací prvky

Pro usnadnění obsluhy je model Viking vybaven centrálním přístrojovým panelem. Spínač elektrického startéru, páka voliče řazení a ruční brzda jsou napravo od čtyřpaprskového volantu. Pro zvýšení pohodlí a bezpečí je zde prostor pro nohy prostředního cestujícího, aby nezasahovaly do prostoru řidiče.

Lichoběžníkové zavěšení vpředu a vzadu

Model Viking je vybaven nezávislým lichoběžníkovým zavěšením vpředu i vzadu, které zaručuje citlivost ovládání i pohodlnou jízdu pro všechny tři cestující. Tento robustní systém umožňuje jednotlivým kolům kopírovat tvar terénu a udržovat trakci i na extrémně nerovném povrchu, takže dokáže překonat i ty nejnáročnější překážky.

Třímístné uspořádání / snadno přístupná kabina

Odhlučněná kabina disponuje inovativním třísedadlovým uspořádáním, přičemž prostřední sedadlo je nakloněno o 5 stupňů více vzad než krajní sedadla. Jednotliví cestující tak mají více místa pro ruce a ramena. V kabině najdeme plochou podlahu, která usnadňuje přístup a umožňuje i řidiči nastupovat z kterékoli strany.

Snadná údržba

Model Viking byl zkonstruován tak, aby byl robustní a umožňoval jednoduchou údržbu. Umístění motoru pod korbou poskytuje možnost přístupu k pohonné jednotce během pár sekund. Ve spojení se snadno přístupnými součástmi v přední části, které se nachází pod víkem kapoty, zaručuje konstrukce modelu Viking rychlé provedení běžné údržby a udržení nízkých nákladů.

                                              

parametry
Motor
Typ motoru Jednoválec, 4taktní, kapalinou chlazený, SOHC, 4ventilový
Chlazení motoru Kapalinou chlazený
Zdvihový objem 686cc
Vrtání x zdvih 102,0mm x 84,0mm
Kompresní poměr 10,0 : 1
Maximální výkon 0
Maximální kroutící moment 0
Systém mazání zásoba oleje v klikové skříni
Příprava paliva Elektronické vstřikování paliva
Typ spojky 0
Systém zapalování TCI
Startér Elektrický
Převodovka Yamaha Ultramatic®, CVT, Centrifugal clutch
Sekundární převod Kardan
Objem palivové nádrže 36,7 litry
Objem olejové náplně 2,6 litry
Podvozek
Rám 0
Systém předního odpružení Independent double wishbone, 205 mm wheel travel
Přední zdvih 0
Systém zadního odpružení Independent double wishbone, 205 mm wheel travel
Zadní zdvih Dvojité hydraulické kotouče
Přední brzda Dvojité hydraulické kotouče
Zadní brzda Dvojité hydraulické kotouče
Přední pneumatika AT25x8-12NHS
Zadní pneumatika AT25x10-12NHS
Rozměry
Délka 3 100 mm
Šířka 1 570 mm
Výška 1 925 mm
Výška sedla 792 mm
Rozvor 2 135 mm
Minimální světlá výška 300 mm
Hmotnost (vč. náplní) 613
Objem palivové nádrže 36,7 litry
Vyberte si Vaši velikost
Skladem
Dostupnost na dotaz prodej

Kontakt Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte

galerie Yamaha Viking EPS:

Yamaha Viking EPS Yamaha Viking EPS Yamaha Viking EPS Yamaha Viking EPS