Yamaha XSR700
Model XSR700 je skutečným retro strojem, který si vydobyl své postavení na silnici. Tlukoucím srdcem stroje je jeho všestranný charakter. XSR700 je motocykl, na kterém můžete jezdit, jak se vám zlíbí. Zvládne jednoduše vše – od běžného cestování až po jízdu v zatáčkách.
Dostupný motocykl, který je příjemný pro začínající i zkušené jezdce. klíčovými faktory modelu XSR700 jsou stále dvoudílný rám, konstrukce nádrže a sedlo umožňující snadnou přizpůsobitelnost, kterou je motocykl proslulý.
Charakter modelu XSR700 určuje vznešená kombinace lehkého a agilního rámu a hravého motoru CP2 s vysokým točivým momentem. Tento mimořádně obratný motocykl se snadno ovládá v jakémkoli prostředí, od zatáček a klikatých silnic až po rušný městský provoz – v každém případě si užijete spoustu zábavy.
Pro model XSR700 jsou charakteristické nadčasové designové prvky, jako je kapotáž v retro stylu, stupňovité sedlo nebo klasicky tvarované přední a zadní světlo. Respektuje motocykly minulosti a zároveň využívá všechny moderní technologie, jako je ABS, LED světla, dosud nejúčinnější motor CP2 a moderní invertovanou LCD přístrojovou desku.
- LED osvětlení řady XSR
- Přepracované uspořádání kokpitu s integrovanými držáky světlometu
- Vylepšené detaily designu
- Motor CP2 EU5 o objemu 689 ccm s vysokým točivým momentem
- Lehký a štíhlý trubkový rám
- Navržen pro dokonalý zážitek z jízdy
- Zážitek z jízdy podtrhující sebedůvěru
- Barevnost a grafické prvky inspirované minulostí značky Yamaha
- Vynikající spotřeba paliva
Příslušenství ZDE
Retro styl s vysoce kvalitními díly
Koženým sedlem se dvěma typy povrchové úpravy, snadno nastavitelným pomocným rámem, hliníkovou nádrží i klasickým světlometem a zadním světlem vzdává model XSR700 hold kultovnímu vzhledu dřívějších motocyklů. Úžasný mřížkovaný kryt, krátký tlumič a použití vysoce kvalitního hliníku na součástech, jako je vzpěra předního blatníku a kryt chladiče, dodávají stroji působivý vzhled.
Vynikající řadový dvouválec o objemu 689 ccm
Zvláštní charakter dodává novému modelu XSR700 špičkový řadový dvouválec o objemu 689 ccm vyvinutý na základě „filozofie křížového klikového hřídele“ společnosti Yamaha. Díky nepravidelnému intervalu zapalování dodává 270stupňový klikový hřídel intenzivní pocit zrychlení a dokonalou trakci a vysoký lineární točivý moment zajišťuje výjimečný výkon.
Lehký a štíhlý trubkový rám kostry
Snadnou manévrovatelnost a mimořádnou agilitu zajišťuje novému modelu XSR700 lehký, štíhlý a snadno nastavitelný centrální ocelový rám kostry, který využívá motor o objemu 689 ccm jako nosný prvek. Díky kombinaci kompaktního rozvoru a luxusních systémů odpružení vám tento pevný a lehký rám umožňuje zažít pohodlnou a poutavou jízdu.
Navržen pro dokonalý zážitek z jízdy
První stroj postavený na filozofii přestaveb Faster Sons se vyznačuje autentickým elegantním retrostylem s klasickými prvky, které však nemají negativní vliv na jízdní vlastnosti. Pečlivé navržené rozměry rámu a rozložení hmotnosti umožňují jezdci naplno si vychutnat zážitek ze zrychlení a zažít pocit dokonalého propojení s motocyklem.
Dynamický výkon, retro styl a cenová dostupnost
Nový kapalinou chlazený motor modelu XSR700 a lehký centrální rám kostry se dokonale hodí k jeho elegantnímu retrostylu s klasickými prvky. Působivý výkon zajišťuje úchvatné jízdní zážitky novým i zkušenějším jezdcům – to vše za dostupnou cenu.
Zadní odpružení Monocross s kloubovým závěsem
Systém zadního odpružení Monocross s kloubovým závěsem má vodorovný tlumič, který je za účelem úspory místa a zvýšení účinnosti rámu upevněn přímo ke klikové skříni motoru. Pro dosažení většího zážitku ze zrychlení je model XSR700 vybaven krátkou kyvnou vidlicí o délce 530 mm, která umocňuje pocit propojení jezdce s motocyklem.
Vlnové kotouče a jednodílné brzdové třmeny
Klasický styl modelu XSR700 je doplněn moderním brzdným systémem pro umocnění dokonalého zážitku z jízdy. Systém vpředu disponuje dvojitými vlnovými kotouči o průměru 282 mm opatřenými čtyřpístkovými třmeny pro maximální brzdný účinek. Pneumatiky Pirelli Phantom s autentickým vzorkem jsou obuty na lehká desetipaprsková hliníková kola, která jsou zárukou skvělého výkonu při jízdě v ulicích.
Přístroje na řídítkách
Dobře čitelný rychloměr v retro stylu je namontován přímo na zkosená řídítka tak, aby měl jezdec nerušený výhled na cestu před sebou.
Přístroje na řídítkách
Dobře čitelný rychloměr v retro stylu je namontován přímo na zkosená řídítka tak, aby měl jezdec nerušený výhled na cestu před sebou.
Motor | |
Typ motoru | 4-taktní, 2-válec |
Chlazení motoru | Kapalinou |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Vrtání x zdvih | 80.0 mm x 68.6 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 |
Maximální výkon | 55.0 kW při 9000 ot. /min |
Maximální kroutící moment | 68.0 Nm při 6500 ot./min |
Systém mazání | 0 |
Příprava paliva | Elektronické vstřikování paliva |
Typ spojky | Vícelamelová v olejové lázni |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Electrický |
Převodovka | 6-stupňová se stálým převodem |
Sekundární převod | Řetězem |
Objem palivové nádrže | 14 L |
Objem olejové náplně | 2.7 L |
Podvozek | |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Přední zdvih | 130 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Přední brzda | Dvojitá kotoučová, Ø 282 mm |
Zadní brzda | Kotoučová, Ø 245 mm |
Zadní pneumatika | 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Rozměry | |
Délka | 2,075 mm |
Šířka | 820 mm |
Výška | 1,130 mm |
Výška sedla | 815 mm |
Rozvor | 1,405 mm |
Minimální světlá výška | 140 mm |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte