Yamaha XSR700
cena 209990,– Kč

Yamaha XSR700

Model XSR700 je skutečným retro strojem, který si vydobyl své postavení na silnici. Tlukoucím srdcem stroje je jeho všestranný charakter. XSR700 je motocykl, na kterém můžete jezdit, jak se vám zlíbí. Zvládne jednoduše vše – od běžného cestování až po jízdu v zatáčkách.

Dostupný motocykl, který je příjemný pro začínající i zkušené jezdce. klíčovými faktory modelu XSR700 jsou stále dvoudílný rám, konstrukce nádrže a sedlo umožňující snadnou přizpůsobitelnost, kterou je motocykl proslulý.

Charakter modelu XSR700 určuje vznešená kombinace lehkého a agilního rámu a hravého motoru CP2 s vysokým točivým momentem. Tento mimořádně obratný motocykl se snadno ovládá v jakémkoli prostředí, od zatáček a klikatých silnic až po rušný městský provoz – v každém případě si užijete spoustu zábavy.

Pro model XSR700 jsou charakteristické nadčasové designové prvky, jako je kapotáž v retro stylu, stupňovité sedlo nebo klasicky tvarované přední a zadní světlo. Respektuje motocykly minulosti a zároveň využívá všechny moderní technologie, jako je ABS, LED světla, dosud nejúčinnější motor CP2 a moderní invertovanou LCD přístrojovou desku.

  • LED osvětlení řady XSR
  • Přepracované uspořádání kokpitu s integrovanými držáky světlometu
  • Vylepšené detaily designu
  • Motor CP2 EU5 o objemu 689 ccm s vysokým točivým momentem
  • Lehký a štíhlý trubkový rám
  • Navržen pro dokonalý zážitek z jízdy
  • Zážitek z jízdy podtrhující sebedůvěru
  • Barevnost a grafické prvky inspirované minulostí značky Yamaha
  • Vynikající spotřeba paliva

 


Příslušenství ZDE



Retro styl s vysoce kvalitními díly

Koženým sedlem se dvěma typy povrchové úpravy, snadno nastavitelným pomocným rámem, hliníkovou nádrží i klasickým světlometem a zadním světlem vzdává model XSR700 hold kultovnímu vzhledu dřívějších motocyklů. Úžasný mřížkovaný kryt, krátký tlumič a použití vysoce kvalitního hliníku na součástech, jako je vzpěra předního blatníku a kryt chladiče, dodávají stroji působivý vzhled.

Vynikající řadový dvouválec o objemu 689 ccm

Zvláštní charakter dodává novému modelu XSR700 špičkový řadový dvouválec o objemu 689 ccm vyvinutý na základě „filozofie křížového klikového hřídele“ společnosti Yamaha. Díky nepravidelnému intervalu zapalování dodává 270stupňový klikový hřídel intenzivní pocit zrychlení a dokonalou trakci a vysoký lineární točivý moment zajišťuje výjimečný výkon.

Lehký a štíhlý trubkový rám kostry

Snadnou manévrovatelnost a mimořádnou agilitu zajišťuje novému modelu XSR700 lehký, štíhlý a snadno nastavitelný centrální ocelový rám kostry, který využívá motor o objemu 689 ccm jako nosný prvek. Díky kombinaci kompaktního rozvoru a luxusních systémů odpružení vám tento pevný a lehký rám umožňuje zažít pohodlnou a poutavou jízdu.

Navržen pro dokonalý zážitek z jízdy

První stroj postavený na filozofii přestaveb Faster Sons se vyznačuje autentickým elegantním retrostylem s klasickými prvky, které však nemají negativní vliv na jízdní vlastnosti. Pečlivé navržené rozměry rámu a rozložení hmotnosti umožňují jezdci naplno si vychutnat zážitek ze zrychlení a zažít pocit dokonalého propojení s motocyklem.

Dynamický výkon, retro styl a cenová dostupnost

Nový kapalinou chlazený motor modelu XSR700 a lehký centrální rám kostry se dokonale hodí k jeho elegantnímu retrostylu s klasickými prvky. Působivý výkon zajišťuje úchvatné jízdní zážitky novým i zkušenějším jezdcům – to vše za dostupnou cenu.

Zadní odpružení Monocross s kloubovým závěsem

Systém zadního odpružení Monocross s kloubovým závěsem má vodorovný tlumič, který je za účelem úspory místa a zvýšení účinnosti rámu upevněn přímo ke klikové skříni motoru. Pro dosažení většího zážitku ze zrychlení je model XSR700 vybaven krátkou kyvnou vidlicí o délce 530 mm, která umocňuje pocit propojení jezdce s motocyklem.

Vlnové kotouče a jednodílné brzdové třmeny

Klasický styl modelu XSR700 je doplněn moderním brzdným systémem pro umocnění dokonalého zážitku z jízdy. Systém vpředu disponuje dvojitými vlnovými kotouči o průměru 282 mm opatřenými čtyřpístkovými třmeny pro maximální brzdný účinek. Pneumatiky Pirelli Phantom s autentickým vzorkem jsou obuty na lehká desetipaprsková hliníková kola, která jsou zárukou skvělého výkonu při jízdě v ulicích.

Přístroje na řídítkách

Dobře čitelný rychloměr v retro stylu je namontován přímo na zkosená řídítka tak, aby měl jezdec nerušený výhled na cestu před sebou.

Přístroje na řídítkách

Dobře čitelný rychloměr v retro stylu je namontován přímo na zkosená řídítka tak, aby měl jezdec nerušený výhled na cestu před sebou.

parametry
Motor
Typ motoru 4-taktní, 2-válec
Chlazení motoru Kapalinou
Zdvihový objem 689 ccm
Vrtání x zdvih 80.0 mm x 68.6 mm
Kompresní poměr 11.5 : 1
Maximální výkon 55.0 kW při 9000 ot. /min
Maximální kroutící moment 68.0 Nm při 6500 ot./min
Systém mazání 0
Příprava paliva Elektronické vstřikování paliva
Typ spojky Vícelamelová v olejové lázni
Systém zapalování TCI
Startér Electrický
Převodovka 6-stupňová se stálým převodem
Sekundární převod Řetězem
Objem palivové nádrže 14 L
Objem olejové náplně 2.7 L
Podvozek
Systém předního odpružení Teleskopické vidlice
Přední zdvih 130 mm
Systém zadního odpružení Kyvná vidlice
Zadní zdvih 130 mm
Přední brzda Dvojitá kotoučová, Ø 282 mm
Zadní brzda Kotoučová, Ø 245 mm
Zadní pneumatika 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)
Rozměry
Délka 2,075 mm
Šířka 820 mm
Výška 1,130 mm
Výška sedla 815 mm
Rozvor 1,405 mm
Minimální světlá výška 140 mm
Vyberte si Vaši velikost
Skladem
Dostupnost na dotaz prodej

Kontakt Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte

galerie Yamaha XSR700:

Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700 Yamaha XSR700