Yamaha YZ250F
Výprodej YZ250F - modelový rok 2023
Motocykl skladem!
Model YZ250F 2021 byl vybaven zbrusu novým špičkovým motorem s přepracovaným vačkovým hřídelem výfuku pro lepší výkon v nízkých a středních otáčkách a také novým vysoce účinným sáním a tlumičem výfuku pro ostřejší nástup ve vysokých otáčkách. A k lepšímu zvládnutí výkonu jsme poskytli pevnější spojku a hladší převodovku.
Nový model YZ250F, který byl vyvinut s využitím nejnovějších technologií ze závodních modelů Yamaha MX2 a SX, je ostřejší, rychlejší a plynulejší. Poskytne vám výkon a sebevědomí, které potřebujete k tomu, abyste uspěli.
Ihned po začátku závodu pocítíte nový motor modelu YZ250F, který má silnější výkon v nízkých až středních otáčkách díky upravenému vačkovému hřídeli výfuku, lehčímu pístu a delší ojnici. Zcela nová hlava válce se zlepšeným designem sání má zase ostrý nástup ve vyšších otáčkách. A pomocí chytrého telefonu si v aplikaci Power Tuner si můžete vybrat ideální profil výkonu a získat tak optimální závodní výkon za všech podmínek.
Nejnovější podvozek je pocitově ostřejší a lehčí díky vylepšené tuhosti hliníkového kolébkového rámu, který se vyznačuje zcela novými vlastnostmi a upraveným nastavením odpružení – díky tomu získáte dokonalou kombinaci přesného projíždění v zatáčkách a stability při řízení. Modrá Icon Blue kapotáž nové generace se sladěnými čelními a bočními kryty působí radikálně a svěže. Vyladit. Závodit. Zvítězit.
- Nový výkonnější čtyřtaktní motor o výkonu 250 ccm
- Nový tvar vačkového hřídele výfuku pro lepší zážitek z motoru
- Kratší vysoce účinný systém sání
- Nový tlumič s vysokou kapacitou
- Silnější spojka a vylepšená převodovka
- Vylepšený hliníkový dvojitý kolébkový rám
- Pružinové přední vidlice s progresivnějším tlumením
- Zadní odpružení Monocross s optimalizovaným nastavením
- Upravená poloha řídítek pro větší ovladatelnost
- Lehčí a účinnější brzdy
- Aplikace Yamaha Power Tuner
- Přepínač mapování na řídítkách se 2 režimy
- Nová modrá Icon Blue kapotáž s barevně sladěnými kryty
Přílsušenství ZDE
Zcela přepracovaný motor
Již silný motor byl u modelu YZ250F upraven – změny zahrnují nové hlavy válce se lepším tvarem sacího kanálu, nový profil vačkového hřídele výfuku, nový tlumič hluku, modernizovanou ECU a spoustu dalších funkcí, které umožňují lepší výkon v nízkých a středních otáčkách a špičkový výkon při současném zachování skvělého točivého momentu ve své třídě.
Vačkový hřídel výfuku s novým tvarem
Klíčovým prvkem modelu 2021 je přijetí nového vačkového hřídele výfuku s přetvořenými oblouky vaček, které snižují překrývání ventilů pro ostřejší výkon při nízkých až středních otáčkách. Vstřikovací ventil Denso s 12 otvory má optimalizované nastavení vstřikování paliva, které zajišťuje vyšší výkon a současně větší ovladatelnost.
Účinnější systém sání
Inovativní obrácená hlava válce Yamaha má přední sání, které umožňuje přívod čerstvého vzduchu přímo do motoru a zvyšuje účinnost sání. Pro rok 2021 navrhli konstruktéři společnosti Yamaha ještě účinnější sání s doplňkovými kanály, které vzduchu umožňuje plynulejší a kratší cestu do hlavy válce a zvyšuje výkon při vysokých otáčkách.
Tlumič s vysokou kapacitou
Nový lehký tlumič, který je o pouhých 70 mm delší než předchozí konstrukce, zvyšuje kapacitu výfukového systému a tlumí vysokofrekvenční zvuky. Vinutý výfukový systém a kompaktní tlumič výfuku zajišťují hladký chod motoru a přispívají k centralizaci těžiště.
Odolnější spojka a hladší převodovka
Kromě široké škály funkcí pro zvýšení výkonu pro novou sezónu vybavili také konstruktéři společnosti Yamaha spojku novým odolným pouzdrem, které je silnější než dříve. Také nově navržený 3., 4. a 5. rychlostní stupeň dodává modelu YZ250F 2021 pocit lehkosti, přesnosti a větší odolnost.
Vylepšený hliníkový kolébkový rám
Pro model YZ250F 2021 jsme vylepšili lehký a agilní kolébkový hliníkový rám – znovu jsme upravili jeho tloušťku ve strategických bodech, použili jsme nové úchyty motoru a upravili vyvážení tuhosti. Tyto změny poskytují při řízení pocit ještě větší lehkosti a zároveň absolutní kontrolu a fyzicky méně namáhavé řízení.
Bezkonkurenční přední vidlice
Pružinové přední vidlice na modelu YZ250F jsou vybaveny špičkovým tlumicím systémem citlivým na rychlost, který umožňuje odpružení efektivně tlumit nárazy na mnoha různých površích. Pro rok 2021 je tento prémiový systém dále vylepšen progresivnějším tlumením, které zajišťuje předvídatelnější řízení se zvýšenou trakcí v přední části.
Optimalizované zadní odpružení Monocross
Zadní odpružení typu Monocross s přepákováním je již řadu let dodáváno v rámci základní konfigurace, a aby úpravy rámu a vidlic dokonale ladily se zbytkem, zadní část má upravené odpružení, které optimalizuje trakci zadního kola a snižuje vyhazování na nerovném povrchu.
Upravená pozice řídítek
Upínky rukojeti jsou namontovány o 15 mm dále dopředu, abyste mohli rychle přesouvat své těžiště a zatížit předek. Tuhost upínek i nových lehčích brýlí vidlice byla upravena tak, aby pomohla zlepšit pohlcení nárazů a ulevit tak namáhaným rukám, zápěstím a předloktím.
Lehčí a účinnější brzdy
Brzdný výkon je zvýšen použitím nového pevnějšího předního třmenu s většími písty o průměru 25,4 mm a nový přední 270mm brzdový kotouč zajišťuje větší kontaktní plochy destičky a kotouče. Zadní brzda je vybavena novým třmenem a přepracovaným rotorem, díky čemuž se na hmotnosti ušetřilo 120 g.
Okamžité vyladění motoru pomocí aplikace Yamaha Power Tuner
Každý majitel modelu YZ250F může vyladit výkon motoru na svém chytrém telefonu pomocí aplikace Power Tuner. Tato bezplatná aplikace vám umožňuje upravit nastavení paliva a zapalování tak, aby vyhovovalo vašemu stylu jízdy, jakož i různým tratím a jízdním podmínkám. Pak tato mapování můžete uložit do přepínatelné ECU motorky, abyste mohli dělat úpravy „za chodu“.
Přepínač mapování na řídítkách se 2 režimy
Jakmile si vyberete dvě preferovaná mapování motorů a předem je v aplikaci Power Tuner načtete pro svou jízdu, můžete mezi těmito dvěma preferovanými mapováními přepínat pomocí přepínače na řídítkách. Toto nastavení za chodu vám umožňuje přepínat režimy mapování – se zavřenou škrticí klapkou – při jízdě, což vám poskytuje dokonalou kontrolu za všech podmínek.
Kapotáž nové generace v modré Icon Blue
Model YZ250F 2021 získal zcela nový vzhled díky modré Icon Blue kapotáži nové generace a nové grafice, které této motorce dodávají profesionální a agresivní image. Aby byl vzhled více doladěný, jsou nyní přední a boční kryty také v modré barvě, aby odpovídaly nádrži, blatníkům a kolům.
Motor | |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec, 5 ventilů na válec, DOHC, nakloněn vpřed |
Chlazení motoru | Kapalinou |
Zdvihový objem | 250 ccm |
Vrtání x zdvih | 77,0 x 53,6 mm |
Kompresní poměr | 13,5 : 1 |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Vstřikování paliva |
Typ spojky | Vícelamelová v olejové lázni |
Systém zapalování | CDI |
Startér | Mechanický |
Převodovka | Se stálým převodem, 5-rychlostní |
Sekundární převod | řetězem |
Objem palivové nádrže | 7,5 L |
Objem olejové náplně | 0,9l |
Podvozek | |
Rám | Částečně dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopické vidlice |
Přední zdvih | 310 mm |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Zadní zdvih | 315 mm |
Přední brzda | Hydraulická kotoučová, Ø 270 mm |
Zadní brzda | Kotoučová Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 80/100-21 MS32 |
Zadní pneumatika | 100/90-19 MS32 |
Rozměry | |
Délka | 2 170 mm |
Šířka | 825 mm |
Výška sedla | 965 mm |
Rozvor | 1 475 mm |
Minimální světlá výška | 330 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 105 kg |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte