Yamaha MT-10 SP
cena 464990,– Kč

Yamaha MT-10 SP

MT10 SP- Modelový rok 2022

Akční cena: 435.990 CZK

Akce platí do 30.6.2024



Další evoluce modelu MT-10 SP je připravena přinášet vám dokonalý zážitek z jízdy. Jeho vylepšený motor CP4 EU5 je nejvýkonnější v řadě Hyper Naked. A nové radikální poloaktivní elektronické odpružení a technicky vyspělé asistenční systémy představují začátek nové vzrušující éry naprosté ovladatelnosti.

Tento brutální a ikonický sportovní naháč je prvním motocyklem na světě, který je vybavený zcela novým elektronicky řízeným šoupátkovým odpružením se 6 režimy od společnosti Öhlins. V poloaktivním režimu se tlumicí síla automaticky přizpůsobuje jízdním podmínkám a zajišťuje nejvyšší stupeň přesnosti šasi při brzdění, zrychlování a zatáčení.

Abyste mohli plně využít zvýšený výkon a točivý moment motoru o objemu 998 ccm, je zde 6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit), která řídí trakci, prokluzování kol, zvedání předního kola, brzdění motorem a brzdnou sílu. Exkluzivní výbava MT-10 SP zahrnuje 3dílnou spodní kapotáž a opletené brzdové hadičky – a díky dynamické závodní barvě Icon Performance a prémiové povrchové úpravě má MT-10 SP všechno, co potřebujete.

Když se před téměř deseti lety objevil na trhu první model MT s klikovým hřídelem crossplane, přinesl do ulic zcela nové jízdní emoce. Protože MT se v každém směru zaměřuje na točivý moment, agilitu a cit. Díky syrovému a nekompromisnímu stylu, prvotřídní povrchové úpravě a neuvěřitelným technologiím posouvá další evoluce modelu MT-10 SP zážitek z jízdy na stroji Hyper Naked na zcela novou úroveň.

  • Elektronické odpružení Öhlins 2. generace
  • Třídílný spodní kryt
  • Opletené brzdové hadičky
  • Speciální barva Icon Performance
  • Radiální hlavní válec Brembo
  • Motor EU5 CP4 998 ccm
  • Škrticí klapka APSG s volitelnými režimy PWR
  • Titanový výfukový systém
  • Systém rychlořazení nahoru a dolů
  • Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) s kompletní sadou asistenčních systémů
  • 4,2' přístrojová deska TFT s volbou režimu jízdy
  • Tempomat a omezovač rychlosti
 
 

PŘÍSLUŠENSTVÍ ZDE


Elektronické odpružení Öhlins 2. generace

Nová evoluce MT-10 SP je prvním motocyklem na světě, který je vybaven novým radikálním elektronicky řízeným odpružením Öhlins. Tento průkopnický systém nabízí mnohem širší škálu přesněji řízených nastavení a umožňuje výběr ze tří poloaktivních a tří manuálních režimů, které poskytují vyšší míru ovladatelnosti pro maximálně vzrušující zážitek z jízdy s vysokým výkonem.

Třídílný spodní kryt

Dalším exkluzivním prvkem nového modelu MT-10 SP je lehká třídílná spodní kapotáž, která motocyklu dodává rafinovanější a agresivnější sportovní vzhled a směruje vzduch k chladiči oleje, čímž zajišťuje stálé provozní teploty.

Opletené brzdové hadičky

Vysoce výkonné motocykly potřebují vysoce výkonné brzdy a radiálně upevněné přední třmeny a zadní třmen jsou vybavené opletenými brzdovými hadičkami, které si zachovávají svůj cit a účinnost i při těch nejextrémnějších tlacích.

Speciální barva Icon Performance

Jedinečnou a ve své třídě špičkovou specifikaci modelu MT-10 SP podtrhuje exkluzivní barva Icon Performance, která je inspirována designem závodního okruhového motocyklu R1M.

Radiální hlavní válec Brembo

Díky systému odvozenému od modelu R1 se dvěma plovoucími 320mm kotouči a čtyřpístkovými radiálně upevněnými třmeny je motocykl MT-10 SP vybaven nejsofistikovanějším brzdovým paketem montovaným do všech sériových strojů Yamaha. Nový model je vybavený novým radiálním hlavním brzdovým válcem Brembo, který zajišťuje ještě přesnější citlivost a ovladatelnost a poskytuje maximální brzdný výkon.                 

Motor EU5 CP4 998 ccm

Nic se nevyrovná vzrušujícímu zážitku z výkonnějšího motoru EU5 CP4 o objemu 998 ccm modelu MT-10 SP. Jeho konstrukce s technologií crossplane poskytuje nerovnoměrnou sekvenci zapalování, která zajišťuje senzační točivý moment pro pozoruhodnou akceleraci – a nejnovější motocykl je vybaven vyladěným systémem sání s většími sacími kanály a mřížkami akustického zesilovače umístěnými na nádrži vydávající hluboký řev, který při zatažení za plyn vyvolává mrazení v zádech.

Škrticí klapka APSG s volitelnými režimy PWR

Důmyslný systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) značky Yamaha je nejnovějším systémem ride-by-wire, který poskytuje nejefektivnější a nejpřirozenější pocit ovládání plynu pro nejvyšší stupeň kontroly. Odezvu plynu lze nastavit pomocí systému PWR, který umožňuje výběr ze čtyř režimů výkonu, od měkké odezvy na mokrém povrchu až po agresivní jízdu na okruhu.

Titanový výfukový systém

Jakmile stisknete tlačítko startéru, uslyšíte a pocítíte jedinečný zvuk, který vydává speciálně vyladěný titanový středový tlumič výfuku se symetrickým levým a pravým výfukovým potrubím. Spolu s vyladěným systémem sání využívá nerovnoměrné sekvence zapalování motoru s klikovým hřídelem crossplane k vytvoření jedinečného a vzrušujícího tónu výfuku, který nezní jako u žádného jiného motocyklu.

Systém rychlořazení nahoru a dolů

Pro rychlejší a efektivnější akceleraci je model MT-10 SP standardně vybaven systémem rychlořazení (QSS). Tento elektronický systém umožňuje řazení nahoru bez spojky s plným plynem a také plynulejší a kontrolovanější řazení dolů, které spolu se spojkou AS&S pomáhá udržovat stabilitu šasi při zpomalování.

Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) s kompletní sadou asistenčních systémů

Uvnitř malé černé krabičky se skrývá šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), která snímá náklon, natočení a vychýlení a také zrychlení dopředu/dozadu, nahoru/dolů a doleva/doprava. Řídicí jednotka pak na základě těchto údajů aktivuje špičkové asistenční systémy, včetně kontroly trakce, kontroly skluzu (SCS), řízení zdvihu předního kola (LIF), brzdění motorem (EBM) a ovládání brzd (BC), které zajišťují dokonalé ovládání při každé jízdě.

4,2“ přístrojová deska TFT s volbou režimu jízdy

Nový 4,2palcový barevný TFT displej poskytuje jasný přehled o důležitých informacích o chodu stroje. Spínač nabídky na pravém řídítku umožňuje rychlý přechod mezi různými obrazovkami – a přepínač Režim/Vybrat na levém řídítku mění nastavení elektronických asistenčních systémů jednotlivě – nebo můžete přepínat všechna nastavení najednou pomocí 4 režimů systému YRC.

Tempomat a omezovač rychlosti

I při jízdě na motocyklu MT-10 SP přijdou chvíle, kdy se budete chtít uklidnit a vychutnat si krajinu – a jakmile překročíte rychlost 50 km/h, je snadné aktivovat tempomat a jednoduše si užívat jízdu. K dispozici je také variabilní omezovač rychlosti Yamaha (YVSL), který umožňuje zvolit preferovanou maximální rychlost, nastavit ji pomocí přepínače Režim/Vybrat a relaxovat.

 

parametry
Motor
Typ motoru EURO5, 4taktní, 4válcový, DOHC
Chlazení motoru Kapalinou chlazený
Zdvihový objem 998 cc
Vrtání x zdvih 79,0 × 50,9 mm
Kompresní poměr 12.0:1
Maximální výkon 122,0 kW (165,9 k) při 11 500 ot./min
Maximální kroutící moment 112,0 Nm (11,4 kg-m) při 9 000 ot./min
Systém mazání zásoba oleje v klikové skříni
Příprava paliva Vstřikování
Typ spojky mokrá, vícelamelová
Systém zapalování TCI
Startér Elektrický
Převodovka stálý záběr, 6rychlostní
Podvozek
Rám Diamond
Systém předního odpružení (kloubové odpružení), kyvná vidlice
Přední zdvih 120 mm
Systém zadního odpružení (kloubové odpružení), kyvná vidlice
Zadní zdvih 120 mm
Přední brzda Hydraulická dvoukotoučová brzda Ø 320mm
Zadní brzda Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 220mm
Přední pneumatika 120/70ZR17M/C (58 W) bezdušová
Zadní pneumatika 190/55ZR17M/C (75 W) bezdušová
Rozměry
Délka 2100 mm
Šířka 800 mm
Výška 1 165 mm
Výška sedla 835 mm
Rozvor 1405 mm
Minimální světlá výška 135 mm
Hmotnost (vč. náplní) 214 kg
Objem palivové nádrže 17 l
Vyberte si Vaši velikost
Skladem
Dostupnost na dotaz prodej

Kontakt Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte

galerie Yamaha MT-10 SP:

Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP Yamaha MT-10 SP