Yamaha MT-09 SP
Temná strana Japonska nikdy nespí. Je to inspirace každé Yamahy MT. Exkluzivní model MT-09 SP je nejnovější mistrovské dílo, které vzešlo z temnoty. Díky exkluzivním barvám inspirovaným modelem R1M, prémiovému odpružení a tempomatu je tento dokonalý tříválcový Hyper Naked motocykl připraven inspirovat i nadchnout.
Jeho motor CP3 s objemem 890 ccm splňující normu EU5 nabízí úžasné zrychlení a ještě lineárnější točivý moment při nižších otáčkách. Jeho šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) typu R1 a elektronické systémy podpory jízdy sledující náklon zajišťují přesné ovládání na mokru i na suchu. A díky plně nastavitelné 41mm přední vidlici a vysoce kvalitnímu zadnímu tlumiči Öhlins je tento zcela nový podvozek přesnější a ostřejší než kdykoli dříve.
Kromě exkluzivních barev Icon Performance je model MT-09 SP vybaven speciálním dvojitě prošitým sedlem pro dokonalé pohodlí. Kartáčovaná eloxovaná kyvná vidlice, eloxovaná černá řídítka a páky a průhledné kouřové brzdové nádržky podtrhují prémiový vzhled a dojem.
V roce 2013 Yamaha představila původní model MT-09 a změnila tak svět motocyklů. Díky svému důrazu kladenému na lineární točivý moment, na lehkost a hbitost a brutálnímu vzhled se tento motocykl setkal s okamžitým úspěchem. V následujícím desetiletí se řada MT Hyper Naked rychle rozrostla a jako její završení byl vytvořen exkluzivní model SP.
- K dispozici je také verze s výkonem 35 kW pro řidičské oprávnění skupiny A2
- Speciální barvy SP
- Systém tempomatu
- Prémiové plně nastavitelné odpružení
- Dvojitě prošívané sedlo
- Kyvná vidlice s povrchovou úpravou z eloxovaného kartáčovaného hliníku
- Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) a systémy podpory jízdy sledující náklon
- Barevný 3,5″ TFT displej
- Kompaktní LED světlomet s dvojí funkcí
- Systém rychlořazení (QSS)
- Lehká kola SpinForged
- Motor CP3 EU5 o objemu 890 ccm
- Radiální přední hlavní válec brzdy
PŘÍSLUŠENSTVÍ ZDE
Speciální barvy SP
Speciální barvy modelu SP ho přímo spojují s exkluzivní povrchovou úpravou Icon Performance modelu R1M, zatímco páky, řídítka, řetězové kolo, přední vidlice a další prvky jsou potaženy vrstvou DLC v černé barvě. Kyvná vidlice má povrchovou úpravu z eloxovaného kartáčovaného hliníku, která působí kvalitním dojmem a podtrhuje prémiový vzhled modelu.
Systém tempomatu
Elektronické systémy podpory jízdy modelu SP, které jsou nejlepší ve své třídě, zahrnují tempomat, který vám umožní si při jízdě po dálnici odpočinout. Lze ho nastavit při jízdě rychlostí nejméně 50 km/h a na 4. nebo vyšším rychlostním stupni. Zrušení funkce tempomatu se provádí použitím brzd, spojky nebo plynu, a funkce „Pokračovat“ systém znovu aktivuje a vrátí motocykl na předchozí nastavenou rychlost.
Prémiové plně nastavitelné odpružení
Plně nastavitelná přední vidlice KYB se vyznačuje samostatným tlumením vysokorychlostní i nízkorychlostní komprese, které vám umožní zvolit podrobnější nastavení, a 41mm trubky jsou pokryty vrstvou DLC pro vynikající kluzné vlastnosti a vysoce kvalitní vzhled. Zadní část je opatřena tlumičem Öhlins, aby bylo odpružení modelu MT-09 SP skutečně prvotřídní.
Dvojitě prošívané sedlo
Stylové kontrastní prošívání podtrhuje kvalitní vzhled a dojem z motocyklu a po usazení vás ohromí okamžitým pocitem pohodlí. Tvary dílů, jako je palivová nádrž a sedlo, byly vylepšeny opakovanou aplikací přístupu Kanno Hyoka (hodnocení výkonu motocyklu na základě vnímání a zpětné vazby testovacího jezdce), abyste měli dokonalý pocit sžití se se strojem.
Kyvná vidlice s povrchovou úpravou z eloxovaného kartáčovaného hliníku
Kyvná vidlice je opatřena povrchovou úpravou z eloxovaného kartáčovaného hliníku, která zdůrazňuje vzhled i pocit kvality. Spolu s povrchovou úpravou Crystal Graphite na rámu podtrhuje čistou mechanickou krásu kompaktního hliníkového podvozku modelu MT-09 SP, kterou se mohou vlastníci pyšnit.
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) a systémy podpory jízdy sledující náklon
Nová kompaktní šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), vyvinutá na základě modelu R1, řídí pokročilé systémy podpory jízdy modelu MT-09, včetně 3režimového systému kontroly trakce (TCS) sledujícího náklon, protismykového systému (SCS), systému řízení zdvihu předního kola (LIF) a systému ovládání brzd (BC). Díky této technologii elektronického řízení, která je nejlepší ve své třídě, vám nový model MT-09 SP poskytuje maximální kontrolu v různých povětrnostních podmínkách a na různých površích.
Barevný 3,5″ TFT displej
3,5palcový plnobarevný TFT displej je vybaven otáčkoměrem, který mění barvu se stoupajícími nebo klesajícími otáčkami, a také hodinami a ukazateli paliva, průměrné spotřeby, teploty vody, teploty vzduchu a indikace řazení. Přepínače na řídítkách umožňují snadno měnit zobrazení a informace a také upravovat nastavení volitelných originálních ohřívačů rukojetí Yamaha.
Kompaktní LED světlomet s dvojí funkcí
Kompaktní a přitažlivý LED světlomet s dvojí funkcí zajišťuje silné potkávací a dálkové světlo s vynikajícím rozptylem paprsků s měkkými hranami, které jsou příjemné pro oči. Tento samostatný světlomet dává novému modelu MT-09 SP skutečně osobitý vzhled nové generace a boční obrysová LED světla, stejně jako zadní LED světlo, vytvářejí ikonický tvar písmene Y.
Systém rychlořazení (QSS)
Nový systém rychlořazení nahoru a dolů zvyšuje zážitek ze sportovního řízení tím, že umožňuje přesné a superrychlé řazení nahoru pro vynikající zrychlení zajišťované výkonnějším motorem CP3 o objemu 889 ccm. Funkce podřazování umožňuje plynulejší řazení, které zachovává stabilitu podvozku i v zatáčkách a poskytuje tak kontrolovanější pocit při zpomalení.
Lehká kola SpinForged
Nová kola SpinForged, která váží o 700 g méně než předchozí model, jsou nejlehčími koly, jaká se kdy na sériové Yamaze objevila, a zajišťují vynikající obratnost podvozku snížením momentu setrvačnosti v zadní části o 11 %. Toto odlehčení neodpružené hmotnosti také zlepšuje účinek odpružení a přispívá k působivému 9% zlepšení spotřeby paliva.
Motor CP3 EU5 890 ccm
Nově vyvinutý kapalinou chlazený tříválcový motor o objemu 890 cm3 je lehčí, rychlejší a výkonnější a má vyšší točivý moment při nižších otáčkách. Nové sání a dvojitý výfuk vytvářejí krásný zvuk, který podtrhuje pocit zrychlení. Nové vstřikovače paliva mají vyšší účinnost a optimalizované převodové poměry a zdokonalená asistenční antihoppingová kluzná spojka (A&S) odpovídají vyššímu výkonu motoru splňujícího normu EU5.
Radiální přední hlavní válec brzdy
Špičkový brzdový systém nového modelu MT-09 SP je osazen předními hydraulicky ovládanými radiálními čtyřpístkovými třmeny, které vyvíjejí lineární tlak na dvojité 298mm přední kotouče. Tento set-up poskytuje vynikající brzdný výkon, který lze dávkovat doslova jedním prstem. Jedná se teprve o druhou produkční Yamahu, která tuto pokročilou technologii pocházející ze závodního světa využívá.
Motor | |
Typ motoru | 4taktní, 4ventilový, 3 válec, DOHC |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 890 cc |
Vrtání x zdvih | 78,0 × 62,1 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 |
Maximální výkon | 87,5 kW (119,0 k) při 10 000 ot./min |
Maximální kroutící moment | 93,0 Nm (9,5 kg-m) při 7 000 ot./min |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Vstřikování paliva |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Přední zdvih | 130 mm |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Zadní zdvih | 122 mm |
Přední brzda | hydraulická dvojitá kotoučová Ø 298 mm |
Zadní brzda | hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová |
Zadní pneumatika | 180/55 ZR17M/C (73W) bezdušová |
Rozměry | |
Délka | 2 090 mm |
Šířka | 795 mm |
Výška | 1 190 mm |
Výška sedla | 825 mm |
Rozvor | 1 430 mm |
Minimální světlá výška | 140 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 190 kg |
Objem palivové nádrže | 14 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte