Yamaha Ténéré 700 Rally Edition
cena 299400,– Kč

Yamaha Ténéré 700 Rally Edition


 


Yamaha Ténéré 700 Rally Edition SKLADEM!


 

Při prvním ročníku rallye Dakar uspořádaném v roce 1979 dostala Yamaha XT šanci prokázat svoji kvalitu v nejdrsnějším závodě na světě. Jezdci na motocyklech XT tento legendární závod vyhráli v letech 1979 a 1980 a stali se inspirací při vývoji původního modelu Ténéré v roce 1983 – ikonický motocykl Yamaha stvořený k dobrodružstvím, který navždy změnil motocyklový svět.


Od té doby uplynulo 40 let. Dnes Yamaha Ténéré 700 vystihuje představivost nové generace jezdců, které chtějí objevovat dosud neviděné. V roce 2020 se exkluzivní nová Yamaha Ténéré 700 Rally Edition pyšní barevnou kombinací odkazující na bohaté dědictví rallye a ještě lepšími standardními specifikacemi.

Ténéré 700 Rally Edition se závodní modrožlutou barevnou kombinací, grafikou „Speedblock“ a zlatými ráfky vzdává poctu továrním motocyklům, na kterých závodili hrdinové rallye Dakar Jean-Claude Olivier a Serge Bacou. Prémiové součásti a čiré DNA Ténéré z něj v nabídce Yamaha činí nepřekonatelný motocykl střední třídy stvořený pro dobrodružství.

  • Barvy odkazující na dědictví rallye
  • Specializované sedlo Rally
  • Nasazovací tlumič výfuku Akrapovič
  • Odolný kryt pod motorem
  • Kryt chladiče
  • Kryt řetězu
  • LED směrová světla
  • Protiskluzové podložky
  • Terénní rukojeti
  • Čtyřtaktní motor CP2 o objemu 689 ccm s vysokým točivý momentem
  • Lehký dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
  • Štíhlý, kompaktní a ergonomický obrys a sedlo
 
 

Barvy odkazující na dědictví rallye

Motocykl se chlubí moderním pojetímlegendární a výrazné modrožluté kombinace, kterou se vyznačovaly rané modely Ténéré závodící v rallye Dakar. S odkazem na barvy použité při prvních rallye Dakar byla tato barevná kombinace s hrdostí použita rovněž při výrobě prvního modelu XT 600 Ténéré v roce 1983. Kontrastní modrožlutá barevná kombinace, zlaté ráfky a design „Speedblock“ (rovněž inspirovaný dědictvím rallye Dakar).  Detaily v provedení, jako například černá řidítka, která souzní s celkovým designem.

 

Specializované sedlo Rally

Specializované jednodílné sedlo Rally umožňuje lehce vyšší a vzpřímenější jízdní polohu pro snazší pohyb těla a vyšší pohodlí na dlouhých výpravách. Toto sedlo je o 20 mm vyšší než standardní sedlo – jeho výška je tedy 895 mm. Povrchová úprava čítající dva materiály a natisknuté bílé logo YAMAHA zvýrazňují neodolatelný vzhled Rally.

 

Nasazovací tlumič výfuku Akrapovič

Lehký sportovní nasazovací tlumič výfuku od společnosti Akrapovič kombinuje výkon a rallye vzhled s krásným chraplavým bohatým zvukem s příjemnou hlasitostí.  Plně schopný běžného provozu, obsahující tepelný štít z uhlíkových vláken, objímku tlumiče a nevyjímatelnou tlumicí vložku Db killer.

 

Odolný kryt pod motorem

Odolný 4mm hliníkový kryt pod motorem poskytující dodatečnou ochranu motoru a rámu během náročných dobrodružství v terénu.   Pomocí montážních bodů na krytu pod motorem lze volitelně připevnit standardní montážní sadu.

 

Kryt chladiče

Stylový černý hliníkový kryt chrání chladič před malými kameny a větvičkami. Kompaktní a lehká konstrukce. Speciální povrchová úprava zajišťující odolnost.

 

Kryt řetězu

Stylový laserově řezaný hliníkový kryt řetězu. 

 

LED směrová světla

Přední a zadní kompaktní směrová světla obsahující 9 LED v každém směrovém světle.

 

Protiskluzové podložky

Profilované gumové protiskluzové podložky pro maximální přilnavost kolen při jízdě vestoje.

 

Terénní rukojeti

Terénní rukojeti zajišťují lepší přilnavost a kontrolu v prašných a bahnitých podmínkách.

parametry
Motor
Typ motoru 4taktní, 4ventilový, DOHC, 2válcový
Chlazení motoru Kapalinou chlazený
Zdvihový objem 689 cm³
Vrtání x zdvih 80,0 mm x 68,6 mm
Kompresní poměr 11.5:1
Maximální výkon 50,0 kW při 9 000 ot./min.
Maximální kroutící moment 68,0 Nm při 6 500 ot./min.
Systém mazání Zásoba oleje v klikové skříni
Příprava paliva Vstřikování paliva
Typ spojky Mokrá, vícelamelová
Systém zapalování TCI
Startér Elektrický
Převodovka Stálý záběr, 6rychlostní
Sekundární převod Řetěz
Objem palivové nádrže 16 l
Podvozek
Rám Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový
Systém předního odpružení Obrácená teleskopická vidlice
Přední zdvih 210 mm
Systém zadního odpružení Kyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Zadní zdvih 200 mm
Přední brzda Hydraulická dvojitá kotoučová Ø 282 mm
Zadní brzda Hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm
Přední pneumatika 90/90 R21 M/C 54V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR
Zadní pneumatika 150/70 R18 M/C 70V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR
Rozměry
Délka 2 370 mm
Šířka 910 mm
Výška 1 455 mm
Výška sedla 875 mm
Rozvor 1 595 mm
Minimální světlá výška 240 mm
Hmotnost (vč. náplní) 204 kg
Objem palivové nádrže 16 l
Vyberte si Vaši velikost
Skladem
skladem v MMB 1

Kontakt Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte

galerie Yamaha Ténéré 700 Rally Edition:

 Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition  Yamaha Ténéré 700 Rally Edition