XV950
Litujeme ale toto zboží již není dostupné
Inspirováno minulostí, určeno pro budoucnost
Společnost Yamaha nyní otevírá dveře do světa úprav všem jezdcům na modelech XV950 – bobberu, který obsahuje charakter a osobitost originálních výtvorů z bočních uliček v novém japonském neo retro stylu.
Kompaktní a stylový model XV950 s nízko umístěným sedlem přináší vytříbenou a svižnou jízdu, přičemž si uchovává charakter, kvůli kterému si majitelé takovéto jedinečné stroje pořizují. Styl vodorovných linií a použití odkrytých kovových součástí zvýrazňují čistou jednoduchost motocyklů Yamaha a vidlicový dvouválec poskytuje energický výkon a neotřesitelnou spolehlivost. Obnažený a stylový model XV950 nabízí dokonalý vstup do světa úprav.
Specializovaní konstruktéři z celého světa, přitahovaní legendárními Yamahami minulosti, využili tradičně kvalitní japonskou techniku jako základ pro vytvoření nového stylu motocyklu. Každý stroj je jedinečný podle svého tvůrce, odráží jeho vlastní osobnost a vlivy, v srdci ale zůstávají věrní klíčovým principům technické dokonalosti obsaženým ve všech motocyklech Yamaha.
Nyní společnost Yamaha nabízí inspiraci nové generaci jezdců, a to díky modelu XV950, motocyklu stylu bobber, který skvěle umožňuje sebevyjádření a zároveň obsahuje charakter a osobitost originálních výtvorů z bočních uliček.
- Vzduchem chlazený vidlicový dvouválec SOHC s úhlem 60 stupňů
- Přepracovaný systém sání zajišťuje vynikající účinnost
- Kompaktní vzduchový filtr zlepšuje točivý moment
- Posílený výkon v nízkém až středním rozsahu
- Výfukové potrubí 2 v 1 obepíná tvar motoru
- Gumová změkčená spojka snižuje únavu jezdce
- Kryty z nerezové oceli
- Dvojitý kolébkový rám umožňuje lehkou a pružnou manipulaci
- 12paprsková litá kola s volitelným systémem ABS
- 298mm kotouče se vlnovém stylu s plovoucími rotory
- Kulaté zadní světlo LED se vzhledem šperku
- 12litrová palivová nádrž ve stylu slzy
Příslušenství k motocyklu můžete vybírat ZDE.
Motor | |
Typ motoru | Čtyřtaktní dvouválec 60°, 4 ventily na válec, SOHC |
Chlazení motoru | vzduchem |
Zdvihový objem | 942cc |
Vrtání x zdvih | 85.0 mm x 83.0 mm |
Kompresní poměr | 9.0 : 1 |
Maximální výkon | 38.3 kW při 5,500 ot. /min. |
Maximální kroutící moment | 79.5 Nm při 3,000 ot./min |
Systém mazání | Olejová lázeň |
Příprava paliva | Elektronické vstřikování |
Typ spojky | Vícelamelová v olejové lázni |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | Pětirychlostní, se stálým převodem |
Sekundární převod | Řemen |
Objem palivové nádrže | 12 l |
Objem olejové náplně | 4,3 l |
Podvozek | |
Rám | Ocelový dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice, Ø 41 mm |
Přední zdvih | 135 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 110 mm |
Přední brzda | Jednokotoučová, Ø 298 mm |
Zadní brzda | Jednokotoučová, Ø 298 mm |
Přední pneumatika | 100/90-19M/C 57H (Tubeless) |
Zadní pneumatika | 150/80B16M/C 71H (Tubeless) |
Rozměry | |
Délka | 2290 mm |
Výška | 1120 mm |
Výška sedla | 690 mm |
Rozvor | 1570 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |